onsdag 8 april 2009

Yoni Massage. Vill du ha??


Möter dig i hallen där du får en riktigt lång kram. Jag är naken så du kan känna min hud under dian händer. Vi säger inte mycket utan låter musiken tala till oss. Du klär av dig naken och lägger dig ner på madrassen som är förberedd för dig. Du ligger på rygg och försökar släppa alla tankar och fokusera på din känsla i kroppen. Jag smeker sakta in din rygg och rumpa med olja. Börjar med att massera din ryg och går sen sakta ner mot rumpan och dina lår. Försiktigt masserar jag dig blandar mjuka lätt smekningar med lite mer bestämda. Skta växer din njutning och du börjar känna suget i ditt underliv. När du känner dig mogen så vänder du på dig och mina händer ssöker sig på upptäcksfärd över hela dig och dina mjuka bröst väcks till liv. Du ligger med en kudde under rumpan med böjda särade ben så din fitta är lätt att komma åt. Sakta börja jag närma mig din fitta och börjar smeka och dra lätt i dina läppar. När du är tillräcklig blöt så klämmer och smeker jag din klitoris samtidgt som jag försiktigt börjar undersöka ditt inre.
Mina fingrar och händer undersöker varje vrå av dig och din kåthet börjar växa till en punkt av no return jag känner din kåthet i hela mig och när du inte kan hålla ut längre så väller orgasmen fram i dig och in i mig.
Du kommer och kommer tills du inte orkar längre och vi ligger stilla hud mot hud i tystnad.
Vill och vågar du ta emot detta.
Kram alla

1 kommentar: