måndag 20 april 2009

Vill du utvecklas som singel eller par??

Jag arbetar med par och familjer i mitt vanliga arbete och gått i egen terapi och kurser i sex och självutveckling i olika konstellationer.
Jag vet att många par eller singlar är sugna på att söka ett bättre sexliv för sig själv eller som par. Men inte riktigt vågat gå kurs eller inte vet vad som finns.

Många par och singlar har fastnat i en  tanke runt sin eller sin/partners sexualitet.

Att ta hjälp av mig innebär att vi tillsammans vågar utmana det du vill jobba med och då med fokus på kropp och själ.

Har du eller ni problem som visar sig genom brist på lust eller avsaknad av något, så kan jag ensam eller med en kvinna jobba med det du eller ni känner att ni saknat eller ser som ett problem.

Jag/Vi kommer jobba med dig eller er med fokus på att lära känna kropp och njutning på ett för marknaden unikt och annorlunda sätt.

Detta är ingen terapi men en väg till ny kroppskännedom. Vi eller jag kommer att arbeta med och utan kläder beroende på vad du eller ni vill arbeta med.

Behöver du ni gå vidare eller annat så hjälper jag till att lotsa dig till rätt hjälp.


Jag har bra koll på vad som finns på marknaden och kan erbjuda dig eller er att ta första steget mot ett bättre sexliv.
Min tanke är att möta er /dig under trygga former och tillsammans fundera på vad ni eller du vill utveckla.
Jag bedriver ingen terapi men gör olika terapeutiska övningar som skulle passa er eller dig.

För mer info Maila:sexualitet@live.se

2 kommentarer:

  1. (Svar på din kommentar)
    En "beskrivning" av en gammal känsla. För någon som inte läser...

    Men tack ändå! :)
    Kram

    PS. Skulle behövt dina tjänster för länge sedan. Då hade jag kanske inte behövt skriva till "denne som inte läser"... :)

    SvaraRadera
  2. Oj, vilket beröm! Tack! :)

    Hehe, nu för tiden skulle jag nog snarare behöva en kurs som dämpar... ;)

    Kram

    SvaraRadera