måndag 13 april 2009

Morgonstånd har guld i mun.

handpåfittan

Wow vilken morgon det var vaknade med super stånd som min vän håll hårt om och skata smekte mig. Blev mer och mer kåt speciellt när hon suger hela kuken och suger som om det var en godis klubba (vilket det säkert var):

Trodde inte att man kunde bli så hård och kåt av et morgonstånd då det oftast brukar lägga sig snabbt. Efter en stund så red hon mig sakta. Vi är helt stilla och låter morgonen komma ifatt oss innan hon vill ha mig hårt och  mjukt om vartannat. Lägger henne ner med kudde under rumpan så jag kan se ordentligt när jag knullar henne. Efter en stund känner jag hennes fontänorgasm blöta ner mig och det rinner kåtsaft över min kuk .

Sparar min orgasm till senare tycker att det är tillräckligt skönt att få knulla henne och njuta av tre orgasmer som fyller upp mig med energi.

2 kommentarer:

  1. Att sakta, sakta få vakna till i takt med att njutningen ökar - bättre start på dagen får man leta efter... :)

    SvaraRadera
  2. Vi har startat vår första tävling i bloggen där vi letar efter de snyggaste brösten!
    Kanske är det du som har ju dessa?
    Bröst i alla former och storlekar är självklart välkommna;)

    Klicka in här http://fuckaliciouz.blogspot.com och läs reglerna!

    Slick och smek

    SvaraRadera