onsdag 8 juli 2009

Nakenfrihet en förklaring

Som många säkert märkt så finns det en medlemsida med samma namn som denna blogg och vad är tanken med det fundera nog en del.

Tanken med både blogg och nakenforumet är att bejaka nakenhet utan att de ska finnas en massa regler eller pekpinnar runt vad som är “rätt“ när människor umgås nakna. Denna sida och blogg bejakar all form av samvaro och även sexuell samvaro av olika slag.

Jag som startat detta kallar mig för Salk och är den som skriver på  denna blogg.  Nakenfrihet är öppen för alla men singel män kommer in i mån av plats då sidan ska verka för att det är lika många män som kvinnor annars drunknar sidan i alla män som vill komma in. Jag får massor av medlems förfrågningar av män som vill vara medlemmar ,tyvärr så kan inte alla vara med då det är färre kvinnor som vågar  bli medlemmar. Skulle du som kvinna vilja vara med ansök genom att klicka på annonsen på höger sida.

Jag saknade ett forum för nakenbadare och andra som tycker om att umgås nakna med andra. Jag  tycker att vi ska bejaka nakensamvaro och sexualiteten även utanför sovrummet.

Jag har fått förmånen att gå ett flertal sexkurser och vet hur befriande det är att kunna umgås med andra som bejakar sig själva och sin kropp.

Bloggen blandar både högt och lågt en del tycker nog den är porrig och en del tycker nog den är bara knäpp.

Jag tror och vill att bloggen ska spegla olika skikt inom sex och då jag är övertygad om att vi mår bra av att bejaka och prova olika former av sex och lekar utan att vi ska kalla det ena eller det andra  mer rätt eller se ner på olika sexuella aktiviteter eller former.

Jag har svårt för att tycka att en viss sexualitet är mer rätt, djupare eller andlig och tror att man kan blanda och ge när det gäller erotik. Desto större spelplan du har desto mer kan du utnyttja erotiken olika världar och upplevelser.

Just nu är det mode när det gäller Tantrasex och massor av människor söker Tantriska upplevelser på kurser och böcker vilket är jätte kul då det finns massor av bra tankar i detta, hoppas bara att vi alla inte ser på denna Tantriska våg som den ende vägen och glömmer lek och lust utan manualer eller ideologier.

Sommar kram till alla livsnjutare och kåta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar