lördag 17 juli 2010

Molnig dag på nakenbadet

Var ute hela dagen igår och bara njöt av att kunna ströva runt helt naken ibland med min sköna kuksnodd som ör min kuk skönt svullen och känslig.

Härligt att kunna vara naken en molnig dag.

Igår var det ganska lugnt på badet det var 5 andra snygga par som i varierande grad vågade leka.

Låg och pratade med ett par där hon hadde en underbar fitta som jag gärna skulle vilja massera. Vackra blygdläppar som stack ut som gjorda att lite lätt dra i.

Hennes stjärt var fantastisk rund och stor.

EN ska jag har märkt att väldigt ofta när det är par på nakenbad så är det kvinnan som tar initiativ till smek men killen ofta är merförsiktig, hm konstigt tycker jag men kul att se när kvinnor inte kan låta bli att små runka killen kuk och han inte vet vad han ska ta vägen. *L*

Saknar en lekkamrat just nu är avis på par som kan njuta tillsammans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar