torsdag 6 augusti 2009

Rullsand eller heter det knullsand!?

 

 

IMG_0013

Har nu varit första gången på Rullsand och haft det underbart i två dagar. Härligt ställe vackert, underbar strand dock  lite väl stenigt men men va gör det. Vi träffade ett vackert par som gillade att både prata och sexa så vi låg och snackade samtidigt som vi hetsade upp vandra med smek och titta på vandra. Sen knullade vi inför en lite skara åskådare som fick en show som de njöt av.

Härligt med par som både kan vara sociala och ha sex utan att det ska bli så stelt eller blygt. Hoppas vi ses igen??!!

IMG_0009

Andra dagen var vi själva och lite mindre folk så vi njöt av solen och min älskade såg till att njuta av min kuk vi lyssnade på sommarprataren och badade med god picknick. Innan vi avslutade dagen så hade vi skön sex på stranden. Denna gång var det bara en eller två som fick se vår show. Att få vara i solen och strosa runt  naken är underbart och synd att inte fler bejakar detta.

 

IMG_0017

6 kommentarer:

  1. Det låter hur härligt som helst att få njuta i sådan frihet med allt vad det kan bjuda på.
    Avis som sjutton....:)

    SvaraRadera
  2. Mycket härligt det ni gjorde.
    Nuggen

    SvaraRadera
  3. Det ni ägnade er åt på stranden, har inget med nudism/naturism att göra. Knulla kan man göra var som helst i naturen, man behöver inte besöka ett nakenbad för det. De flesta upplever det lika störande och förargelseväckande som om ni hade knullat på en vanlig strand. Låt äkta nudister/naturister vara i fred!

    SvaraRadera
  4. Det låter verkligen helt underbart. :) Hoppas allt är bra annars? Kram M

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Jag har en ny blogg just nu som jag skriver i http://enalskare.blogspot.com/
    Min förra blogg - Nastyhornydevil.blogspot.com är förtillfälligt stängd,
    Jag kommer kopiera alla mina inlägg från förra bloggen till denna.
    Så håll ut med alla inlägg.
    Jag kommer även att fortsätta skriva som vanligt i den nya.
    Hoppas du följer den nya och glöm inte att lägga adressen på minnet!

    // Devil!

    SvaraRadera