lördag 16 maj 2009

Vågar du bli knullad , till alla män

Många män pratar om och har en längtan till att knulla en kvinna eller sin älskade Att säga jag vill knulla ! är att ta kommandot och vara den aktiva.

 

vitvå 082

 

 

Men hur många män vågar bli knullade av en kvinna!,  att sätta sig själv som man i en kvinnas vanlig position och låta sig  bli knullad av en kåt het kvinna som tar kommandot , bestämmer , styr och dominerar sexet just i den stunden. Jag tror många män(gäller så klart även många kvinnor återkommer om det i ett annat inlägg) har svårt att låta sig bli dominerad av sin kvinna och släppa kontrollen. Tänker på mig själv hur läskigt det var men samtidigt väldigt lockande att låta en kvinna ta över och bestämma.

Tror att om man både kan njuta av att förföra och bli förförd så har man mer och roligare reportear i sexlivet. 

Nakensäsongen har börjat  yeeees?!

3 kommentarer:

  1. Det är alltför många män som är osäkra i sin mansroll och som därför alltid måste ta kommandot och vara den som styr. Det är trist tycker jag. Själv tycker jag lika bra om att vara den som följer som att vara den som leder. Det är bra för sexlusten :)

    SvaraRadera
  2. Mycket fin bild förresten. Älskar kvinnor med kurvor :)

    SvaraRadera
  3. Håller med kan man föra och bliförförd så blir du lkksom lite roligare. Tack för komplimnag om bilden.

    SvaraRadera