måndag 30 mars 2009

Varför forum Nakenfrihet

I have a Dream………….

Ja det hoppas jag alla har har och min dröm är att få vänner och möjlighet att träffa andra med samma dröm

Jag har länge drömt om att kunna få umgås och ha vänner som vill och vågar umgås på ett djupare ärligare sätt än vanligt.

Att kunna umgås med andra som också gillar att vara naken utan krav eller förväntningar på sex.

Att kunna dansa skratta umgås med vänner som bejakar sin nakenhet och sin sexualitet i ett forum där man får  bejaka sig själv och andra.

Min dröm är att träffa er som gillar och vill ses utankläder inne och ute där vi delar samma intresse och vågar njuta på alla plan.

Att dela med sig av sig själv och sina tankar kanske gör vi enkla övningar eller mediterar , massage på och med varandra, tantra övningar, osv. bara fantasin stoppar oss.

Vill du eller ni vara med så kom med in här

5 kommentarer:

  1. Ja, det var modigt av honom, det tycker jag med. Jag tror mestadels av reationen var i mitt eget fat; just att jag känner mig så kluven själv plötsligt.

    Ha en fin dag! Hoppas du fick vara med om något liknande du med. ;)

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket, det är alltid kul att det man skriver uppskattas även av andra. :)

    M

    SvaraRadera
  3. Klart jag njuter av min kropp, Jag är nöjd med den :)

    SvaraRadera
  4. Mm, kan bara hålla med dig - att hålla på sig tills man når gränsen av vad man klarar av... Helt klart himmelriket! ;)

    SvaraRadera
  5. Svar: Tack ;) Det var verkligen fantastiskt

    SvaraRadera